Tuesday 27 November 2012

Justin Bieber #Beliebers

Hehew . Setelah lama aku tidak mendengar kisah si Justin Bieber nie . Hihi ^^ Rinduu dia . Haha . Aku minat dia balik setelah 2 tahun tidak mempedulikan dia . Aku tengok rancangan dia dengan oprah winfrey , terus saya minat diaa . Hoho ^^


Okayy , rancangan nie dengan oprah winfrey . Dia jawab apa yang ditanya dengan yakin . Huhu ^^ . 

+ dia kata dia pernah rasa sunyi walaupon peminat dia ada dimana-mana saja . Sebab dia jugak manusia . Dia akan merasai suma tuu .

+ dia kata gadjet yang dia selalu bawak ialah lappy and iphone . Dia kata dia tetap layan peminat dia walaupon banyak . Hanya yang termampu ja dia layan .

+ okayy , the dia ada 2 adik tiri . 1 boy and 1 girl . Tapii ida rapat dgn girl , jazzy . Hoho^^

+ cakap pasai girlfrend , dia kata Selena Gomez nie baik hati . Dia suka macam tuuu .

+ dia tak pernah terfikir nak jadie famous sampai macam nie . Hehe ^^

Ye la kan , boleh kata darii semua pelosok dunia kenai dia , minat dia . Omaigad , omaigad , omaigad ! Wow ! Dia comell . Hamdsome . Aku cuma minat laguu and gaya dia . Style wehh . :) Hehe .

Dia senyum cenggini . Meltinggg



Nie handsome . Comel

Wowott . Kacak mehh :)


No comments:

Post a Comment