Wednesday 30 May 2012

Puas Hati ! :3

Huh ! Puas hati kodd . Padam blog lama ! . Buwad yg baru .Susah ada manusia yang selalu dok komen kat blog lama aku tuhh ! Pulun lhaa . T0badd aku mluat arr . Laa nie , belog baru aku nie tak dak sikit pun pasai budak yang hang selalu ejek kat aku tuu . Puaih hati hang ? Kesian kat dia , hang selalu ejek dia . 0pen minded sikit buleh arkk . Jangan libatkan orang laen , kalaw hang nak kata kat aku . Aku x dak dah simbol-simbol yang melambangkan budak tuu . Aku kesian kat dia sebab selalu kna ejek ngan hang . Sudah lhaa kutuk dia ngan aku . nanti kata aku dok rampas hak orang len pnya lak . T0badd syen arr . 
Blog aku nie memang tempat aku nak luah apa-apa jaa dari hati aku . Tolong jangan nak sibuk arr weh . Tolong jangan ejek aku ngan dia lagie . Aku kesian kat dia , bukan kesian kat diri aku . Aku tak penting diri . Aku kesian kat dai . Siyez aku gitaw . Sebab hang selalu ejek lhaa kami dh lose contact . Aku  benci stail hang cam nie . Sedaq sikit arr weh , aku bukan nak kat dia . Just kawan . K.A.W.A.N jaa . tolong arr weh . Aku tak maw . Aku maluu . sT0P !!! Sumpah aku geram ngan hang . Aku tak maw dah gosip muhong suma nie . Tak maw . Tolong weh . Stop sat ! Kita nak exam . Berhenti dulu . Lepaih nie nak kata kt aku papa unn x pa dh . Tolong arr . Aku rayu . Dia bukan hak aku . Dia bukan hak aku . Dia bukan hak aku . Ingat ! Aku suka hampa kait dia ngan aku . Aku sayang hubungan persahabatan kami .Kami bukan kekasih , tapi kami kawan . Hang cuba pikiaq tuu . Kesian dia . Kesian dia Kesian dia ! :]

No comments:

Post a Comment