Thursday 19 July 2012

If You Know :(



Haha . Usha gambaq ataih tuhh cepat . Huu ! Kena sangad dengan apa yang aku nak cakap . You know i'm single , right ? Haha . But I also have admire :) Hee ! Okayy , saya memang tadak hubungan apa-ll ngan dea but just saya ja yang minat dea lebih-ll . Huhu . Minat trok kod . Hehe . Saya taw so many girls gilagila dah kat dea tuhh , tapi saya x kesah . Never give up , right ? Haha . So , saya harus berjuang untuk dapatkan cinta yang tulus dan ikhlas dari dea .

Walaupun dia tadak hubungan apa-ll dengan saya , napa terlalu berat untuk saya lepaskan dia pergi ? Sepatutnya saya harus lepaskan apa sahaja yang bukan lagie menjadi milik kita . Tapi , I can't . Saya tak boleh . Terlalu berat . It's hurt . Takmaw ! Mungkin nanti bila saya dah lepas dia dengan pasrah , mungkin dia akan disunting oleh orangg laen . Err ! Takmaww !! :(

Ohh ! Saya ingat . Jika dia memang jodoh yang Allah tetapkan kepada saya , dia akan kembali walaupon beribu tahun lamanya . Jika tidak , saya harus menerima takdir Ilahi dengan hati yang terbuka . Jodoh di tangan Allah . Tapi kita boleh berusaha untuk apayang kita nak , tapi dengan berlandaskan cara yang betul mengikut syarak . Jika dia memang jodoh  yang Engkau tetapkan , dekatkanlah hatinya dengan hatiku , Ya Allah . ika tidak , jauhkanlah hati-ll kami supaya tidak menimbulkan fitnah . Amin , Ya Rabbal Alamin :)

No comments:

Post a Comment