Wednesday 24 October 2012

Kalaw hati berbicara ..

Kalaw hati buleh tunjuk , betapa tulus aku kawan ngan dia . Aku tak pernah fikir nak bagie dia terasa hati . Tapi , sikit pon dia tak pernah fikir pasal aku . Kesah ? Sedih bilaa taw dia ada skandal dengan orang yang tua 2 tahun dr dia . Aku dengaq berita nie dari kawan-kawan aku jaa , bukan dari mulut dia . Kenapa perlu lindung benda nie dari aku ? Aku still bukan kawan yang hang buleh anggap ka ? Huh ! Sedih kot .

Aku jarang nak tunjuk sedih kau kat orang lain . Bagie aku , kesedihan aku biaq aku sorang ja yang rasa . Aku takmaw orang nak pujuk aku . Aku taw tu semua buang masa depan . Aku tak maw orang dok kata belakang aku yang aku pulun nak pujuk . Aku bukan jenis tuu . Aku tak suka orang tengok aku nangis . Walau pun aku sayang dia , biaq dia bahagia dengan orang yang dia sayang . Orang yang fahami dan dapat menjaga hati dia dengan baik . Maybe aku bukan yang dapat memahami hati dia , tapi aku dah cuba selami hati dan jiwa dia . Malangnya , takdir tuhan menolak segala-galanya . Aku terima .

Aku tak pernah fikir yang dia akan buad benda cm tu . Bohong aku ! Aku terima . Aku layak terima semua tuu . Aku tak cantik macam yang dia minta . Aku tak baik macam dia nak . Aku hanya ak uyang biasa saja . Hidup gila dengan dunia moden nie . Aku tak boleh buad dia bahagia . Tak cukup aku bagie  dengan semua tu . Walaupon , aku happy jaa , aku takkan tunjuk aku punya sedih kat dia . Dia tak cuba nak memahami aku . Jangan harap dia send mesej first kat aku . Aku kena mulakan semua dulu . Weyh ! Aku perempuan . Aku malu . Takkan aku yang dianggap perigi cari timba . Aku malu .

Lastly , aku cuba tak maw contact dengan hang 2 hari . Tapi tak boleh . Aku rindu hangg . Klaw aku send sekalipon , tiada rasa sikit pun kesian hang untuk aku . Hang penting diri . Hang tak cuba nak paham aku . Aku bukan susah nak paham , aku manusia biasa jugak . Kalaw aku tadak dalam hidup hang , hang lebih bahagia , ceria . Izinkan aku undur diri . Aku suka kawan dengan hangg . Hang terbaek . AYIZ


Keep smiling :)
 **kalau sayang seseorang , tak semestinya kita kena contact 24 jam . kalau sayang , tak bermaksud kita kena luahkan . kalau sayang , tak bermaksud kita perlu tunjukkan . BUT kalau sayang , kita mesti terima apa adanya mahupun sempurna ataupun tidakk seseorang itu .

No comments:

Post a Comment