Friday 8 June 2012

The End



Haha . Holiday dah end dah . Sekarang bukan lagie masa aku nak maen-II . Keh3 . Aku nak Pmr derr . Lupa ka ? - - ' Hewhew . Mesti aku akan rinduu semua laman sesawang akuu kat internet nhe . Aku tatget nak stop sat online fesbuk n updates blog n follow tweet . Penat ! Lagipons , x faedah lhaa . Study lagie beshh kan ? Owhh , yeahhhh ! :) Haha . Cuti nih aku buwad paa ? Fuhh ! Jangan tanya . Online , then makan + tidoq ! Keh3 , terbaekk kan akuh ! Haha . Esok pi sekolah cup ! siap nak pinjam homework orangg .


Adoihh , maluu lhaa plak nak pi sekolah esok . Belog omei aku nnty msty jadie bualan *winkwinkwink* #perasan terowk# Haha. Huwaa ! Homework ! Buleh gila aku pikir homework . Terbaekk <3 . Kahkahkah .
Alang-II esok nak sekolah , buleh online fesbuk lama-II malam nieh . Hewhew :D Sudah , aku dah merapus dah nhe . No idea . Online jum ! Tata :)) Lots of love _ AYIZ

1 comment: