Monday 4 June 2012

Exploded With Joy :)



Oke , aku gembira tak terkira dalam beberapa hari nhe . Bukan sebab homework siap ke apa . Tapi mesej aku kepada yang tersayang dibalas dan dilayan . Aduss ! Tak sia-sia aku buadd karangan panjang-panjang bagie kat dia . Sumpah ! Syok gila arr aku . Kehkehkeh :D . Tapi malas arr nak lebih-lebih . Nanti ta pasai-pasai aku kena aim balek . Tuu bukan balak aku yang kekal , tuu yang orang laen minat . Aku unn minat , tapie aku minat lamnat sikit pada budak yang minat dia macam nak meroyan nhe . Haha . Aku macam nak pi sekolah nanti nak senyum hingga ke telingan jaa kat dia . Hehew . Aku thank gila kat dia sebab sudi reply mesej aku yang aku waktu tuu memang cam nak call cakap terus terang jaa kat dia . Kehkehkeh :D

Aku rancang bila aku dah buad blog baru nhe aku dah tamaw cakap pasal dia lagie . Tapi hati nie selalu jaa nak luah pasal dia dalam blog nie . Maybe dah sayang dia tahap cipan dah kodd . Hehew . Bukan apa aku tak nak terus terang ngan dia , tapie kami budak sekolah agama . kena jaga imej . Title agama tapi tak kan kapel n buadd benda-benda sosial kodd . Kena jaga maruah dan nama baek sekolah . Ehemmm , bilaa masa aku bela sekolah nhe ? Alaaa , bukan rugi unn bela sekolah . Baek apa . Haha . Tapi aku janji pada diri aku , aku takkan upload apa-apa gambaq yang melambangkan buah hati saya . Takkan . Takkan pernah dah . Truly statement nhe . Bukan main-main . Haha . Thats all , TQ :)

No comments:

Post a Comment