Thursday 16 August 2012

Kami Dah Baik ! :)

Huh ! Lama ouh gadoh ngan dia . Sekarang , we are young . Eh , silap . We are friends . Haha . Dah baek . Sumpah cam nak nanges ja . Huh ! Kau kawan terbaek . Sayang hangg berjebah la wehh ! Tak maw gadoh-gadoh lagie nahh . Serik dah ! Nanti aku rindu hang . Hehew . Setia kan aku ? Huh ! *bajett :) Kahkahkah . Jangan marah aku lagie taw . Jangan buwad aku cam chewing gum lagie taw . Love hangg banyak-banyak . Kepercayaan tuhh penting dalam satu relationship tuh . Nhe original relay kan . bukan fake relay kan ? Ingat ! Aku hanya ada hang sorang ja . Jangan toleh kat orangg laen . Aku takmaw centuu :)

Perempuan bila dia percaya. Dia terlalu percaya, Bila dia sayang. Dia terlebih sayang. Bila dia cinta. Dia cinta sepenuh hati ♥

Hewhew . Sedih uhh kalaw tak percaya statement kat atas nhe . Betoi apa . Aku percaya hang . Bila kita stat gaduh ari tu , aku da terpikir , buleh dak aku declare ngan hang nak clash terus ja . Takmaw menanggung beban . exam lagie , hang lagie . serabut pala otak aku . naseb aku still nak hang . rindu hang . sayang hang . tuu jaa . aku baru nak patah balik ke budak kening tebal uh . tapi aku taw hang lebih setia dari dia . maybe hang nak uji aku kot . so , aku still sabaq banyak . haha . aku taw hang sayang aku cuma ego hang tuu yang jadi penghalang kan ? hahax :D Aku pons nak belajaq setia , setia pada yang satu . Haha . Aku taw hang sayang aku , tuu hang jealous lebih kat aku tuh . Hehew *tapa , aku perasan sorang-ll . Hahax . Bajet ja uh . Tapi betoi pa . Huhu :)


Manusia hanya merancang , Allah yang menentukan :) 


1 comment:

  1. weyhh . sweet kowd . huhu . aq unn senaseb larr ngn ag . boys mmg ego . aq unn ego jgk . hahax ! (:

    ReplyDelete