Friday 2 November 2012

Forgot him Forever :')

Hmm .. Memang nak lupa dia . Bersungguh - sungguh nie . Buang masa aku terus mengingati dia sedangkan dia bahagiaa dengan perempuan lain . Aku perempuan yang memang cemburu tahap gaban . Pantang ada orang dekat dengan oran gyang aku sayang tak kiqa kawan ka sapa-2 , aku jealous . Ini menunjukkan aku sayang dia ikhlas la kan ? Tak gituu ? Huh ! Dia puns nak balas text aku ikot suka dia ja . Ada mood balas , pulun tak balas . Tak ikhlas tak payah . Lagie sakit hati . So , lupakan ja lhaa dia . Buang masa nak ingat dia . Melupakan seseorang yang kita dah sayang ibarat nak sayang orang yang kita benci . Tak gituu ? Sumpah ! Rinduu . :(

Aku ada send mesej panjang-panjang meleret nak bagie dia teqasa , cehh ! Langsung tadak perasaan weh . Tak dak respons nak balas ka dak . Wowo , bahaya peqangai dia nie . Pulun terokk . Aku tawu betapa sayangnya dia kat kak senior dia tuu . Padahaii , kak tuu cuma anggap dia adikk ja pons , tak lebih . Kak tuu yang suka mai menyembang ngan aku , aku dengaq jyeah . Aku kesian kat dia sebab dia anggap kak tuu makwe dia . Nak buwat macam mana ,taste dia orang tua , Bagie jea lha . Mana bleh halang . Takdir itu milik Dia .

Nanti jika satu hari nanti aku pergi abroad kat oversea , hampa tolong jaga dia nahh . *Ceywahh , peqasan gituu* tak pa , impian tinggi . Amin~ Dia tak nakal , tak susah pon nak jaga dia . Cuma kena ikut kata dia , jangan bantah . Tak pasai-pasai angin satu badan , langsung kerja yang nak buwad tak jadie . Jaga dia nahh . Kalaw kami ada jodoh , kami pasti jumpa . Kalaw dia dah nak kawen , inform aku . Nak tengok dia naek pelamin . Huhu ~ Pikiran sampai situu ya yunie . Chillex . Tak lari bukit dikejar . Haha .

Haa . Tadi ada send mesej nak terus terang kat dia . Tapi ida tak reply . Orang busy . Hehe . To :

Muhammad Faiz

:- Sebenarnya , aku pernah syok kat hangg . Syok gilagila gituu . Haha . Tapi aku punya angan angan terbantut tatkala ku terdengar kawan baek saya juga menyukai kamu . Aku bukan jenis perempuan yang mudah putus asa gituu . So , I try to get your phone number . Huh ! Dah dapat , terbaik ! Aku cuba untuk sembunyi dari pengetahuan sapa-sapa tentang number tuu . Tapi , tak selalu cerah sampai ke petang , rupa-rupa hujan di tengah hari . Geng aku ILY taw aku dah dapat apa yang aku nak . Tapi depa lebih suka kawan aku yang sorang tuu berdamping dengan hang.  tapi aku bukti aku boleh . Jadie , aku boleh . Banyak jugak yang rahsia awak tersimpan kemas dalam ingatan saya . Saya takkan sekali bongkarkan tanpa pengetahuan awak . Ceywah , awak saya gituu . Sampai sekarang aku taktaw apa perasaan aku kat hang . Aku tak boleh kalaw hang buwad don't know kat aku . Aku sakit , Sedih . Aku tak maw jatuh cinta dengan hang sebab aku taw aku tak layak . Aku bukan yang hang cari . Aku bukan pilihan hang . Biaq hati yang jadie saksi .  Kalaw aku buleh pergi jauh , aku akan pergi . Jangan cari aku kalaw just nak sakitkan hati . Carilah akuu jika takdir menentukan hang memang untuk aku . Takdir Allah tak boleh  halang . Jika Dia nak , pasti akan tertunai . Semoga hubungan antara kita kekal sebagai sahabat . Jodoh hak Allah , Kita hanya mampu doa . Insya-Allah ,dapat yang terbaik untuk aku dan hang . Sayang hang , kawan ! ~AYIZ~



No comments:

Post a Comment