Saturday 10 November 2012

Jum Bercuti :)







Haha . Holiday is now on the way . Jum kita pii cuti . Wehh , jum arr . Mai nak tag nama depa satt . Weh , nie budak-budak nie . :-

Akmal Syazwan                                      Afini Yusoff

Muhammad Fauzi                                   Nadhirah Afifah      

Anis Izzati                                              Siti Hakimah



Weh , weh . Budak-2 nie . Jum pii cuti jom . Aku nak pi pantai merdeka nhe . Saja nak pii cari ketenangan . Selalunya orang frust menonggeng sebab cinta mesti pii pantai kan ? Tapi aku bukan frust ponn , saja nak pii minum air laut yang masin tuu . Haha . Nak pii cari ketenangan jaa . Boring dok saja-saja kat rumah . Jum arr pii . Pii mandi pantai dah laa . Haha .

Sebut pasai furst break nie , aku dah berjaya . Hah ! bangga gilaa . Aku dah berjaya menjauhkan hati dari dia . Huhu . Terbaekkkk ar ! Buwat pa nak mengharap dekat orang yang tak sudi . Lebih baik kita doakan orang yang kita sayang tuu bahagia dengan orang yang dia sayang . Mesti kita akan dapat jugak kebahagiaan tuu . Lepass tuu , kita mesti bukak hati kita untuk terima orang laen jugakk . Kalaw kita terus dok ingat orang yang kita sayang , kita pasti akan menangis teringat kenangan lama kita dengan si dia . Kita kat sini asyik ingat dia , tapii dia bahagie dengan orang laen . Buang masa ja yunx . Banyak lagie orang yang tengok kita bahagia . Jangan dikenang perkara yang lampau . Sangat menyakitkan .

Huh ! takpa , jum pii bercuti . Perkara dah lepaih . Lupakan . Aku bahagia tanpa dia sekrang . Amin ~

No comments:

Post a Comment