Monday 5 August 2013

Count Down :)


Wowott . Dah nak rayaa . Tak sabaqq . Dan dah berapa banyak kali keluar shopping . I miss shopping but I really miss my money that I gave to cashier . Hoi Yunie , dah shopping kena bayar ahh , gila ahh nak ambik free . Bulan puasa kodd . Ngek punya abang ! Herhh -.- Ya ahh , tahun depan dah nak SPM , tahun nie ja nak raya bagi sungguh2 ponn . Last year PMR , tak meriah sangat . Meriahh sungguh lerr raya tahun nie , baju kurung sampai tiga . Tak campur lagi dengan berapa bnyk tah aku beli tudung Kangaroo masa shopping tadi . Mcm nak bagi derma jaa  Bnyk kot . mak aq ponn pelik . Takpa mak , selagi harga murah . 5 ringgit dh boleh dpt . Ok lettuw . Haha . Punya nya lagak nak raya sampai tera tuuuuuuuuu . Huuu ~

Tema raya tahun nie , hmm : Biru . Bapak kata dah BN menang kita pakai biruu ahh . Gila kau . Semangat politik benor abah aku niee . Phewitt , dah keluaq shopping tiga kali tapii necklace baruu dapat satuu . Takkan nak pakai yang mustache tu saja kot . Tolong belikan bolehh -,- *buadd.muka.comel* Aku minat gila dekat necklace camera dgn superman . Errhh . Tak dapat lagi . Mak aku marah aku pakai owl necklace . Dah tak pakai dah sekarang . Kadang-kadang seram jugak tengok owl necklace tuu . Rasa macam .. Tah . takuitt . Hihi ^^ Bracelet dah ada . Brooch ! Oh myy . Tadi pegi shopping lagi , and beli brooch lagi . Penuh dah box tuu dgn brooch yang merelit merelap . Haha . Tapi kan , tadi aku beli brooch alphabet . Tataw awad tertarik dekat brooch tuu . Huruf A and N . Ntah . Kenapa aku pilih N ? Hashh . Kau jangan buadd pasal Yunie . Haha . N jaa . merujuk kepada sesiapa sahaja . Jangan main tangkap muat ja taw . Tanya aku duluu . Hewhew XD . And , kasut raya tadak ah taun nie . Mak aku beli selipar ja . haha . Selipar Atlanta . mk kata dah mahal takpa . Kau yg raya , bukan kasut . Haha XD Tadi baruu ja dapat call , esok 6/8 nak pii shopingg lagi . haha . Pegi sunway pulak . Aduss . Keja bejalan . Haha XD

star parade XD

alor star mall :)

No comments:

Post a Comment