Thursday 2 May 2013

Exam time :')




Sudah lama tidak mengupdate blog . Huwaaaaaaaaaa ! Mana sempat . Sekarang nie boleh balek sebulan sekali jaa . Perghhhh :') Time balek cuti panjang-panjang nie lahh baru boleh update blog . Haha :D
Pii ja next week , terus PPT . Huwaaaaa ! Not ready yet . Acewahhhh ! Not ready yet tapi still boleh update belog segala bagai . Adehh ! Ayuni Fitrah oiyy . Awat hang malaih sangat tataw . ?? Haishhhh . Hang la nie dok SBP dah oiyy , kena rajen . Banyak pesaing . Struggle lawehh . Awad hang malaih ?? Haishhhhhh :P
Cerita ja pasai Saina , Wohoaaaaaaaaaaaa ! Aku dah semakin gumbira disana . I got new friends . Macam - macam perangai . Haihh ! Well manusiaaa ! ohhhhhh ! Depa peramah ohh . Acewahhh . Dah dekat 2 bulan aku jadik Sainarian . Maw taw lahh . Aku kenai habeh dah suma girls dalaam form 4 tuuu . Boyss jaa . Hanya berapa org ja aku kenaii . Dok bajet alim pa tataw aku bila pi sana . Adeihhh . 

Nak story apa ? Haha . Aku dah jumpak kawan yang aku boleh share suma masalah . 
KAMIL SOPHIA . Haha . Sedap dak nama dia ? Secantik orang la wehh . Segak ooo dia . Baik pon baik . Haha . Aku share semua masalah aku ngan dia . Nak taw pa pasai aku , tanya dia . Acewahhhh ! Nak taw pa plak pasai dia tanya aku ? Haha . Boleh kah ? Kena dapat permission duluuuu . Hihi^^ Phiaaaaaaaa ! Banyak cer lagi .nie . Hehe . Even banyak lagii orang yg aku share masalaah , dia antara orang yg dapat mengetahui semua masalah . Dari masalah dalaman , luaran , fizikal , rohani , hati dan perasaan . Acewahhh ! Kononnya . Aku suka buat ayat lagu niee . Haishh . Pelik bin ajaib betoll . 

Aku jugak rapat dengan semua geng boriaaaa ! Alo comel dehh .  Aku rapat ngan semua depaa . Maybe ada setengah yang kurang . Haha . Emanina . Aku rapat terok arr ngn dia . Just gosip-2 gituuu . Haha :)
Syabila , Nabila , Mariani . Suka aku usik depaa . Wow ! Haha . Gilakah engkau Ayunie ? Hehew :) Aini Zainal Abidin yang selalu mengadu . Haha . Farhana Nabila yang sering keliru aku dengan Syipa' . Adeihh . Kami tak sama pon . Alolo .. Zainab yang suka buat lawak bodoh ngan aku . Annaaaa ! The comelest one . AKu suka tengok Anna . Haha . Atin ngan Dayah always bersama walau dimana berada . Haha . Then , Fadhilah Arif ! Omomo . This girl haaaaa . Suka sangat suroh aku urut badan dia . Dia ingat aku machine ? Haha . Tp aq enjoy ja bt benda-2 lagu tuu . Hehe :D Dia suka but comel . Haha . Lawak ja Fadhh . Satgi pii tumbok aku pulak . Tak ka naya . Dia hebat ohhhh . Haha . Atlet netball , hoki . Gila hanggg . Debat , forum lg . Haihaiiii !

Kelas aku ! 4 Excellent . Huwaaaaaaaaa ! Kelas nie lagie sporting der ! Tak sangka akuu . Aku ja lahh kaki hingaq dalam kelas tuu . Adeihh . Haha . Well . Depa suma sporting . Even banyak budak laki yang alim-2 , aku dah biasa . Aku pon asal dari sekolah agama . Yang lebih alim dr nie pon ada , aku besa jaa . Still boleh nyanyi cam la niee jgk . haha . tu laa orang ramai kataa kt aku badri apa lahh macam nie . Aku mmg takmaw jadi , bagi buat paa . Kan dah buat perangai . Hehe  ^^ Dengan ada Wani Sali yg ohsemmmm . Suka nyanyi jiwang ngan dia . Haniss Yuss yg suka buat Coral sorang-2 . Farrah yg comel jaaa . Bila sajak , boleh tahan sedap . haha . Nana yg fluently perak nak ubah kedah , rasa cam lawakssss . Booooootsssss , comel ja dia tidoq . 4x ngn AG yang asyik renyeh jaa time BI . hehe :) Azam ngan Syed yang alim senyum jaa . Pak Lah yang memang kaki politik . Sam ngan Fahmi yang sememangnya kawan baik . Bika sorang tidoq , dua-2 tidoq . Suwitttt . Haha . Pdot monitor yg cenggini (Y) . Pak Lan ? haha . Asyraf Haizal comel jee kat depan dengan mon and Zuhairi . Aiman Saufi yg ditinggalkan seseorng oleh Orge . Hehe . Soo funny his class mcm-2 ragam . I love it !

Dorm pulak ! D23 . Haha . Aku Merbau wehh ! Fun punya dom la wehh ! I like . Haha . Ain Aiman that was suka buat hingaq dom tuu . Haha . Dengan geng-2 form 3 yang spoting habisss . Aduihhh . Like wehh . Haha . Idayu , Amalia , Wallet , Ct , Athirah , Saudah , Atun , Iqah , Shis n Nani . Haha . Sporting wehhh! Haha . Aku bahagia di saina la wehhh ! haha

Crush ? Ohhh , Ada laa . Comel jahh . 3 orang lagi tw . Aku suka tengok depa .  Tapi just crush jaa . Tak maw aeh kapel-2 nie . Aku penat dh . Senang ja nak serah hati nie kt orang len . Haha . Lwak kan aku ? Haha . KEsah pa aku . Haha . :) Penat dah weh . Penuh dah aku menulis . Haha . Kesah pa aku . Haha . :)

Aku akan merindui blog comel aku nie . Haha . Sainariannnnnnnn ! I love you . Smkasian , I miss you damn fucking so much . Haha :')

No comments:

Post a Comment