Friday 24 May 2013

I'm need Happiness :D

Aku nak kegembiraan . aku perlukan enjoy moment . aku nak gelak terbahak-bahak . ya Allah , dugaan apa lagi . Kenapa masih ada air mata yg still mengalir di pipi aku ? Mta aku masih lagi dipenuhi dan digenangi dgn air mata . Ya Allah , aku tak kuat . Aku lemahh . I'm need to be stronger but I can't :'( Aku taktahu . Aku buntu . Biaqlahh aku bawakan kesedihan aku ini . Biaq aku sorang ja yang rasa sebab aku yang carik pasai . Aku yang buat sendiri . AKu x boleh untuk libatkan orang lain dlm hal ini . Aku akan kembali ceria dihadapan kawan-kawanku . Siapa aku untuk menunjukkan kesedihan aku kpd kawan-kawan aku . ku hanya insan yang dicop ebagai penggangu manusia .. Siapa aku untuk meluahkan ksedihan aku kpd mereka ? Aku budak hingusan yang masih belum betah utk hidup dalam dunia yang penuh ranjau . 

Depa kata kt aku , jangan kapel lagi . Kita muda lagie . Enjoy dulu . Aku ingkar . Kononnya aku matang dah . Tup-2 , ini yang aku dapat . Apa? Kesedihan , kelukaan . Memang patut aku rasa . aku yang cari pasai sendiri . Biaqlahh aku tanggung . Bukan senang nak dpat rasa kesedihan yang berpnjangan . 3 minggu hidup dlm air mata . Its look like fun :"(
Aku nanges , aku gembira . Sama jaa . Mintak-2 lepas nie , aku ikhlaskan hati utk menerima perpisahan ini biarpun terlalu berat . Amat berat . Biaq lahh . Aku bahagia dengan hidup aku sekarang . 

Aku ingin berubah . Berubah ke arah yang lebih diredhai-Nya . Terlalu banyak dosa yg telah aku lakukan . Aku still jahil di bumi Allah nie . Siapa aku untuk menilai kebesaran-Nya . Aku hanya hamba yang hina yang masih lagi alpa tentang kewujudan aku di bumi ini . Apakan tugasku sebagai manusia di bumi fana ini ? Hanya untuk beribadat . Disamping dapat menimba lebih banyak pengalaman yang mengejar aku erti kehidupan yang sebenar . Allahu :'(


No comments:

Post a Comment